• 1400/07/07
  • - تعداد بازدید: 246
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بیمارستان قلب الزهرا (س)

به مناسبت روز جهانی قلب؛ قلب ها یمان را با سلامتی پیوند بزنیم.

.

آخرین یکشنبه سپتامبر هر سال همزمان با هفتم مهرماه به عنوان روز جهانی قلب نامگذاری شده است تا به مناسبت این روز، مردم دنیا از خطرات بیماری قلبی و سکته به عنوان اولین علت مرگ مطلع شوند، مصاحبه زیر به مناسبت روز جهانی قلب، با دکتر « جواد کجوری »  فوق تخصص قلب و عروق ومدیر گروه قلب دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی انجام شده است.

 

به گزارش روابط عمومی بیمارستان قلب الزهرا (س)، مدیر گرو ه قلب در این مصاحبه گفت: هدف از برگزاری روز جهانی قلب این است که بیماران و مردم عادی اهمیت بیماری قلبی را بدانند چون شایع ترین مرگ، مرگ قلبی است.

دکتر کجوری افزود: براساس مشاهدات انجام شده تعدادی از بیمارانی که مبتلا به بیماری کووید 19 هستند؛ دچار حمله های قلبی شده اند .

فوق تخصص قلب و عروق بیان کرد: افرادی که ریسک فاکتورهای زمینه ایی و مشکلات قلبی دارند بیشتر در معرض کووید 19 هستند و البته خود این ویروس در افرادی که بیماری قلبی ندارند هم می تواندبیماری قلبی ایجاد کند.

در پایان مصاحبه دکتر کجوری ضمن آرزوی سلامتی برای همه مردم و کادر درمان کتاب آموزش احیای قلبی ریوی را به دفتر پرستاری و تمامی بخش های درمانی بیمارستان اهدا کرد.

 
 
  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 47929
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید