• 1400/10/13
  • - تعداد بازدید: 127
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در نشست ارزیابی خدمات الکترونیک بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی شیراز مطرح شد؛

بیمارستان قلب الزهرا(س) شیراز، پیشرو در ارایه نوبت دهی الکترونیک و غیرحضوری

.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در نشست ارزیابی نوبت دهی متمرکز در مراکز زیر مجموعه دانشگاه، از بیمارستان قلب الزهرا (س) شیراز به عنوان بیمارستان پیشرو در ارایه نوبت دهی غیرحضوری نام برد.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «مهرداد شریفی» در این نشست که با حضور مسوولان مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه و با هدف ارائه گزارش نحوه اجرای نوبت دهی متمرکز در مراکز زیرمجموعه دانشگاه برگزار شده بود، توسعه خدمات الکترونیک را یکی از مهمترین برنامه های حوزه درمان بر شمرد و بر تلاش بیش از پیش در راستای تحقق این مهم تاکید کرد.

او با قدردانی از مجموعه آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه در خصوص اجرای سیستم یکپارچه نوبت دهی آنلاین در بیمارستان ها و مراکز درمانی زیر مجموعه دانشگاه، ارتقا و بهبود سلامت مردم و همچنین بهره‌مندی صحیح از دانش پزشکی را از مزایای این طرح برشمرد.

به گفته دکتر شریفی، از ابتدای امسال تاکنون در بیمارستان قلب الزهرا (س)، بیش از 42 هزار نوبت دهی به صورت غیرحضوری انجام شده است.

مسوولان مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه نیز در این نشست، گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص راه اندازی نوبت دهی متمرکز و آمار نوبت دهی غیرحضوری در مراکز زیر مجموعه دانشگاه به معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز ارایه دادند./ ا.خسروجردی

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 53182
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید