• 1399/07/30
  • - تعداد بازدید: 365
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بیمارستان قلب الزهرا(س)

خدمت رسانی بخش درمانگاه بیمارستان قلب الزهرا(س) در دوران کرونا

.

نزدیک 8 ماه است که ویروس جهانگرد کرونا از زادگاهش شهر ووهان چین بیرون زده و در حال گشت‌‍وگذار در دنیاست؛ ویروسی که با ورودش روند زندگی مردم دنیا را برهم زد.

هرچه از عمر «کووید 19» می‌گذرد، عوارض و چهره‌ غیرقابل پیش‌بینی‌تری از خود به نمایش می‌گذارد. در این روزهای همه‌گیری کرونا و پرتنش که مردم جهان آن را تجربه می‌کنند، مسئولیت و فعالیت کادر درمان و پزشکان که وظیفه مداوای بیماران را برعهده دارند و بیش از همه در معرض ابتلا به بیماری هستند، صدچندان شده است.

به همین بهانه گفت و گویی با مسئول درمانگاه بیمارستان قلب الزهرا(س) داشتیم تا از نحوه خدمات رسانی واحد مذکور در دوران کرونا باخبر شویم.

 

به گزارش روابط عمومی بیمارستان قلب الزهرا(س)، «عاطفه اشتیاقیان» مسئول درمانگاه این مرکز طی مصاحبه ایی روند خدمت رسانی به بیماران را در دوران کرونا چنین بیان کرد: زمانی که بیماری کرونا شیوع پیدا کرد مردم از مراجعه به مراکز درمانی ترس شدیدی پیدا کردند، اما در حال حاضر شرایط کمی متفاوت شده و ترس اولیه از مراجعه به مراکز درمانی کمتر شده است.

وی طرح فاصله گذاری صندلی بیماران و انتقال سالن انتظار بیماران را به فاطمیه و محوطه باز بیمارستان از جمله کارهای صورت گرفته دردرمانگاه این مرکز دانست.

اشتیاقیان ایمن نگه داشتن پرسنل پذیرش را مهم دانست و افزود دریافت وجه از طریق کارت بانکی و دستگاه پوز صورت می پذیرد و همچنین بیشترین پذیرش به صورت تلفنی انجام می شود تا کارکنان در تماس مستقیم با بیماران قرار نگیرند.

وی همچنین گفت: تنظیم ساعت ویزیت پزشکان به منظور کاهش تجمع بیماران از جمله کارهای انجام شده است.

مسئول درمانگاه با اشاره به اینکه محیط درمانگاه باید ازهرگونه آلودگی دور بماند هندراب بیماران در بدو ورود به این بخش توسط پرسنل حفاظت فیزیکی و همچنین ضدعفونی کل درمانگاه توسط پرسنل خدمات در پایان شیفت به صورت روزانه را از جمله اقدامات در حال انجام دانست./یوسفی  

 
  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 31350
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید