• 1399/07/16
  • - تعداد بازدید: 230
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بیمارستان قلب الزهرا(س)

در آغاز فصل سرما پرسنل بیمارستان واکسینه شدند

.

 پرسنل و جمعی از پزشکان بیمارستان برای ارتقای سیستم ایمنی بدن واکسن آنفلوآنزا تزریق کردند.

با توجه به کنترل و پیشگیری از بیماری آنفولانزا و آغاز فصل پاییز و شیوع بیماریهای مختلف، پرسنل و جمعی از پزشکان بیمارستان برای ارتقای سیستم ایمنی بدن واکسن آنفلوآنزا تزریق کردند.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان قلب الزهرا(س)، سرکار خانم زهرا صاحب دل از تزریق واکسن آنفولانزا برای 158نفر از پرسنل و پزشکان توسط کارشناس بیماری های واگیر  خبر داد و تصریح کرد :واحد کنترل عفونت این بیمارستان در جهت پیشگیری از بیماری آنفولانزا و ارتقای سیستم ایمنی بدن ، تزریق واکسن آنفولانزا را بصورت رایگان برای پرسنل و پزشکان این بیمارستان انجام دادند.

مسئول واحد کنترل عفونت بیمارستان به ضرورت تزریق واکسن آنفولانزا اشاره کردند و افزودند : پرسنل بیمارستان ها بویژه پزشکان و پرستاران بخاطر تماسی که با بیماران دارند و جهت جلوگیری از انتقال بیماری های واگیردار،  واکسن آنفولانزا را تزریق و سیستم بدن خود را در مقابل آن مقاوم می نمایند.

وی خاطر نشان کرد: بیماری آنفلوآنزا با آغاز فصل پاییز شیوع پیدا می کند که با انجام اقدامات درمانی لازم می تواند به پیشگیری از ابتلا به این بیماری منجر شود.
لازم به ذکراست آنفلوانزا بیماری ویروسی حاد دستگاه تنفسی است که با تب، سردرد، درد عضلانی، تعریق، آبریزش بینی، گلودرد و سرفه ظاهر می شودسرفه اغلب شدید و برای مدتی ادامه می یابد ولی سایر نشانه های بیماری بعد از دو تا هفت روز خود به خود بهبود می یابد.

لازم به ذکر است این اقدام با رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی زیر نظر واحد کنترل عفونت و عوامل حفاظت فیزیکی بیمارستان انجام شد.

 
  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 30561
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید