• 1400/10/13
  • - تعداد بازدید: 94
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
بیمارستان قلب الزهرا (س)

کمیته رسیدگی به شکایات

.

کمیته رسیدگی به شکایات با حضور مدیر و اعضاء در دفتر مدیریت برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی بیمارستان قلب الزهرا (س)، « سهیلا عطریان » دبیر کمیته هدف از این جلسه را بررسی مسائل مربوط به شکایات سه ماهه سوم سال و ارائه راهکارهای لازم جهت رفع مشکلات مربوطه دانست.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 53190
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید