مدیر خدمات پرستاری : سرکارخانم فاطمه خسروی مدرک تحصیلی : کارشناس پرستاری سابقه کار: 19سال شماره تماس داخلی:234 سوابق شغلی : پرستار بخش فوریتهای داخلی پرستار بخش داخلی عمومی سه سر پرستاربخش عمومی اورژانس سر پرستار بخش اورژانس بزرگسالان معاون پرستاری راه های ارتباطی: تماس با شماره تلفن ۳۷۳۵۵۰۱۲ - داخلی ۲۳۴ شرح وظایف مدیر خدمات پرستاری : 1-برنامه ریزی در زمینه های ارتقاء کیفی و بهبود مستمر فعالیت های ارائه خدمات به مددجویان ( از طریق برنامه های آموزشی داخل و خارج مرکز کادر پرستاری و آموزش به بیمار ، آموزش های مدون ضمن خدمت ) 2-گردآوری اطلاعات از : -مرکز شامل : نمودار سازمانی مصوب ، هدف ، نوع فعالیت ، گزارشات ماهانه و سالانه ، گزارش حسابرسی پرستاری ، پرونده های کارکنان ، مصاحبه با کارکنان -مددجویان : بر حسب نوع بستری ، نیاز مراقبتی ، خدمات ارائه شده -منابع شامل نیروی انسانی ( پرستاران ، تکنسین ها ، کاردان و کارشناس های اتاق عمل و هوشبری ، بهیاران ، کمک پرستاران ، کمک بهیاران ، فوریت ها و سایر کادر وابسته ) ساختار فیزیکی ، امکانات و تجهیزات و نظارت بر استفاده و نگهداشت بهینه تجهیزات ، صرفه جویی در مصرف انرژی و نظایر آن 3-نظارت بر تدوین و اجرای برنامه های آموزش به بیمار و خانواده در سطوح مختلف پیشگیری 4-مشارکت در تنظیم بودجه جهت فعالیت های مرکز از طریق شرکت در جلسات بودجه بندی بیمارستان و دانشگاه و پیشنهاد بودجه مورد نیاز و اولویت بندی آنها جهت اجرای برنامه های پرستاری 5-برنامه ریزی و مشارکت در برنامه های کنترل عفونت مرکز 6-انجام برنامه ریزی و همکاری با سایر واحدهای ذیربط در جهت ارتقاء دانش و مهارت حرفه ای کارکنان پرستاری 7-تعیین برآورد سطوح مختلف نیروی انسانی مورد نیاز بخش های پرستاری بر اساس استانداردهای علمی ، مقایسه آن با وضع موجود وبرآورد کمبودهای پرستاری و گزارش آن به مقامات مافوق 8-اداره جلسات داخل و خارج مرتبط با وظایف واحدها 9-تشکیل و اداره جلسات اختصاصی و ویژه در جهت حل مشکلات واحدهای ذیربط با بهره مندی از فن آوری علمی حل مساله 10-تامین نیازهای آموزشی کارکنان شامل : آشنا سازی پرسنل جدیدالورود با مقررات خط مشی ها و آموزش های اختصاصی و نظایر آن 11-بکارگیری و تشویق استفاده از نرم افزارهای ابلاغی توسط وزارت متبوع 12-پیگیری امور فرهنگی و حرفه ای و انجام دادن تشریفات رسمی و اجتماعی به عنوان نماینده پرستاری در سازمان ( نقش تشریفات ) نظیر برگزاری روز پرستار و مشارکت در برنامه های نهادهای علمی ، صنفی و نظایر آن 13- شرکت در جلسه مدیران اجرایی مشارکت فعال در برنامه های اعتباربخشی ، ایمنی بیمار ، دوستدار کودک و نظایر آن ، بحران ، مدیریت خطر 14- نظارت بر آموزش و پایش عملکرد نیروهای جدیدالورود 15- نظارت بر نحوه مصرف داروهای مخدر و سایر داروها 16- نظارت و مشارکت فعال بر نحوه توزیع کارانه و سایر پرداختی ها به کادر پرستاری و مامایی 17- سازمان دهی جلسات منظم با سرپرستاران ، سوپروایزرها و سایر پرسنل به منظور بررسی عملکرد ، رسیدگی به مشکلات و موانع پرسنل تحت سرپرستی خود 18-ایجاد هماهنگی در برنامه های آموزشی بالینی دانشجویان گروه پرستاری با مشارکت دانشکده های پرستاری و مامایی |