• 1398/05/10
  • - تعداد بازدید: 192
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

نشست مسئولین بیمارستان با موضوع هماهنگی پروژه عمرانی بهسازی درمانگاه

به گزارش روابط عمومی بیمارستان، دکتر مهدی ماهر عملکرد و رفتار خوب پرسنل را سبب جلب رضایت مراجعین و جذب کمک خیرین نیک اندیش دانست.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان، دکتر مهدی ماهر عملکرد و رفتار خوب پرسنل را سبب جلب رضایت مراجعین و جذب کمک خیرین نیک اندیش دانست.

مدیر بیمارستان با بیان اینکه توسعه و بهسازی درمانگاه صرفا با هدف ارائه خدمت مطلوب تر و افزایش رضایت مراجعین انجام خواهد گرفت گفت: ارائه خدمت به مراجعین در حین اجرای پروژه نباید تحت هیچ شرایطی با اختلال مواجه شود.

وی در ادامه ساماندهی سیستم تهویه درمانگاه را نیز در دستور کار قرار داد و افزود: به منظور اجرای پروژه در کوتاه ترین زمان ممکن، تمامی تجهیزات و لوازم مورد نیاز قبل از آغاز پروژه تهیه شود.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 8447
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید