نشست مسئولین بیمارستان با موضوع هماهنگی پروژه عمرانی بهسازی درمانگاه
به گزارش روابط عمومی بیمارستان، دکتر مهدی ماهر عملکرد و رفتار خوب پرسنل را سبب جلب رضایت مراجعین و جذب کمک خیرین نیک اندیش دانست.
به گزارش روابط عمومی بیمارستان، دکتر مهدی ماهر عملکرد و رفتار خوب پرسنل را سبب جلب رضایت مراجعین و جذب کمک خیرین نیک اندیش دانست.
مدیر بیمارستان با بیان اینکه توسعه و بهسازی درمانگاه صرفا با هدف ارائه خدمت مطلوب تر و افزایش رضایت مراجعین انجام خواهد گرفت گفت: ارائه خدمت به مراجعین در حین اجرای پروژه نباید تحت هیچ شرایطی با اختلال مواجه شود.
وی در ادامه ساماندهی سیستم تهویه درمانگاه را نیز در دستور کار قرار داد و افزود: به منظور اجرای پروژه در کوتاه ترین زمان ممکن، تمامی تجهیزات و لوازم مورد نیاز قبل از آغاز پروژه تهیه شود.
نظر دهید